pátek 21. srpna 2009

Prvni zprava

Ahoj, jmenuji se Jiri Aberle a tento skolni rok ( 2009-2010 ) budu navstevovat stredni skolu v USA. Je mi 17 let, jsem z Trutnova a hraji hokej na postu brankare. Zhruba pred rokem jsem zacal uvazovat o studiu v USA nebo Kanade.
Jelikoz muj pozadavek byl pokracovat v hokeji, zaslali jsme prihlasku agenture Asse a Afs. Asse mi naslo perfektni " hokejovou " rodinu, takze nebylo co resit:). O tom, co budete muset podstoupit, co budete muset sepsat a pripravit k odeslani prihlasky, se ani nebudu rozepisovat, uz to za me udelali jini:).


Odlitam uz za 4 dny smer Atlanta, Mineanapolis a Central Wisconsin Airport.

Tento blog sem udelal, abych se s vami podelil o me zazitky z tohoto roku v zahranici. Doufam, ze se vam zde bude libit a nekdy se sem vratite. Jura

1 komentář:

  1. jsem zvědavá jak ti to vydrží, až budeš ve státech, ale jinak je fajn, že ses odhodlal :P :D a ta dědečkovská hnědá je děsně sexy :D

    OdpovědětVymazat