pondělí 18. ledna 2010

Zaverecny tyden prvniho pololeti

Blizi se pololeti a to znamena,ze dohanime znamky a pisi se testy.
Z kazdeho predmetu se pise Final test, ktery ve vetsine trid ma hodnotu 10 procent z celkove znamky. Dny pro zaverecne testy jsou ve stredu a ve ctvrtek ( v utery vecer mame zapas ).
V patek nemame skolu, ale zacina hokejovy turnaj. To je velky svatek pro hokej v Merrillu. Co jsem se tak ptal, priejdou 3 tymy ( celkove s nami 4 ). Tady se to hraje systemem,ze pokud vyhrajes prvni zapas, jdes do finale, pokud prohrajes, hrajes o treti misto. Takze jen dva zapasy. Rozdilne ze? U nas hraje vetsinou kazdy s kazdym.

2 komentáře:

  1. čus, máš třeba možnost se nějak dostat na zápas NHL ? mluvil si o tom s host family ?? jinak jak se jmenuje tvůj tým ?

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj taky jsem byl v usa letos a zalozil jsem o tom svuj blog http://czechinus.blogspot.com btw taky jsem tam hral hokej ale jen mistni prebor. CHteli me do Varsity ale nemel jsem se tam jak dostat do mesta...Za co tady hrajes kraj? Ja hraval driv za Jihlavu a za Havlickuv Brod a ted kraj dorostu v telci. Letos asi budu hrat kraj chlapu...

    OdpovědětVymazat